5 Eylül 2008 Cuma

Aşklarını İspat Ederlerse Evlenecekler







Doğuştan felç olan Adanalı Senem Toklucu (26) ile 16 yıl aradan sonra tesadüfen karşılaşıp nişanlandığı aynı yaştaki çocukluk aşkı Mersinli Serdar Tok, evlenebilmek için ailelerini ikna etmeye çalışıyorlar.

Özel bir şirkette muhasebeci olarak çalışan Serdar Tok ile anne ve babasındaki hücre uyuşmazlığı nedeniyle doğuştan yürüme engeli olmasının yanı sıra vücudu da yeterince gelişmeyen, kolları ve parmakları bir bebek kadar narin ve ince olan Senem Toklucu, aşk hikayelerini anlatırken, sevginin her türlü güçlüğü yeneceğine inandığını söylediler.

Senem Toklucu'ya duyduğu ilginin ilkokul sıralarına dayandığını, onu tekerlekli sandalyede gördüğü ilk günü hiç unutmadığını belirten Serdar Tok, ''okula başladığım ilk yıllarda Senem'in güzel yüzü, bakışı ve masumiyeti benim hep dikkatimi çekmişti. Her çocukta olduğu gibi bende de içten büyüyen bir sevgi başladı. Ancak, ikinci sınıftan sonra Senem'in ailesi taşınıp okuldan ayrılınca onu bir daha göremedim, ama hani ilk aşk unutulmaz derler ya ben ilk aşkımı hiç unutamamıştım'' dedi.

Çocukluk aşkını bir daha göreceğine dair tüm umutlarını kaybetmişken, diş rahatsızlığı için gittiği Mersin'deki bir hastanede, annesiyle karşılaştığını belirten Serdar Tok, şöyle devam etti:

''Annesinden beni Senem'le görüştürmesini istedim. Senem'i görünce çocukluktaki aşkımın devam ettiğini daha iyi anladım. İki yılı geçti nişanlıyız. Ancak, ailelerimiz sanırım bizim sevgimize inanmıyorlar. Biz buna çok üzülüyoruz. Zaman geçtikte birbirimizden bıkabileceğimizi düşünüyorlar. Ama, onlar yanıldıklarını anlayacaklar.''

-''SAÇININ TELİNE DEĞİŞMEM''-

Nişanlısı ile dolaşırken kaldırıma geldiklerinde tekerlekli sandalyesini tek başına kaldıran, yemeğini yediren, suyunu içiren, şefkatle saçını okşayan Serdar Tok, ''Çevremde engeli bulunmayan birbirinden güzel kızlar var, ancak hiç birini Senem'in saçının teline değişmem'' dedi.

Senem Toklucu ise ilkokulu bitirdikten sonra okula devam edemediğini, ne çocukluğunu ne genç kızlığını yaşayabildiğini ancak, hiçbir zaman isyankar olmadığını belirterek, ''Bunun mükafatı olacak ki Allah benim karşıma Serdar gibi bir insanı çıkardı'' dedi.

-''SAĞLIKLI GELİN ONLARIN DA HAKKI''-

Senem Toklucu, nişanlısının ailesinin kendisini istememesinin tamamen tekerlekli sandalyeye mahkum olmasından kaynaklandığını düşündüğünü belirterek, ''nişanlımın ailesi, torunlarını dünyaya getirecek, büyütecek, evinin işlerini yapabilecek gelin istemede haklı ancak, gönlümüze söz geçiremiyoruz. Benim ailem de benim mutlu olmamı istiyor. Ancak, onlar bu evliliğe Serdar'ı sevmedikleri için değil, bir gün aşkımızın bitebileceği endişesiyle karşı çıkıyorlar. Annem bize 'böyle arkadaş kalın' diyor, ama biz birbirimizden hiç ayrılmak istemiyoruz'' diye konuştu.

Fırsat buldukça yürüyüşe çıkan, konsere, tiyatroya giden çift, ''Sevgiyi bulan herkes onu kaybetmemek için bizim gibi mücadele etsin, çünkü, gerçek seven insanın karşısına her zaman çıkmıyor'' dedi.

     ANLAMAYANLARA NOTLAR   Biliyorum. Kimsenin kimseyi duymayı beceremediğini biliyorum. Niye, bilmiyorum. Bilmek bile istemediğimden...