12 Şubat 2011 Cumartesi

Sevgili Dostlar

Sevgili dostlar,

büyük umutlarla başladığım Özürlüler İdaresi Başkan Yardımcılığı
görevinden ayrılmış bulunmaktayım.

Doğduğum günden bugüne kadar hep özürlülükle iç içe yaşadığımdan ve
tüm yaşamımı özürlüler ve aileleri için harcamaya kendimce söz
verdiğimden yine özürlülük alanında çalışmalarıma devam edeceğim.
Ancak mevcut yönetimle hedeflerime ulaşmamın mümkün olmadığımı
gördüğümden bu ayrılık benim açımdan da olumlu karşılanmıştır. Sonuçta
özürlülük alanından değil Özürlüler İdaresindeki Başkan Yardımcılığı
görevimden ayrılıyorum.

Körler Okulunda kendisini çok uzun yıllar görme özürlülere adayan
Rahmetli Semiha Şengün'ün torunu, görme ve ortopedik özürlü dedelerin
torunu, çok sayıda özürlü akrabası ve özürlü bir çocuğa sahip olan
şahsımın başka türlü davranması zaten beklenemez.

Bundan sonra özürlülük alanında özgür, akılcı ve özürlülerin gerçek
sorunlarının bilincinde olan yaklaşımımla daha sık bir arada
bulunacağız.

Başkan Yardımcılığımdan ayrılışım tarafımdan bitiş değil, başlangıç
olarak algılanmaktadır.

Yazılarımla, özürlülüğü hem yaşayan hem bilen bilinçli yaklaşımımla,
özürlülükle ilgili kamu oyunu doğru noktalarda yönlendirmelerimle
bundan sonra da özürlüleri ve ailelerini bilinçlendirmeye,
bilgilendirmeye ve yaşam kalitelerini arttıracak yeni çalışmalarımla
kuşatmaya devam edeceğim.

Hepinize saygılarımı sunuyorum

Reyhan GAZEL

     ANLAMAYANLARA NOTLAR   Biliyorum. Kimsenin kimseyi duymayı beceremediğini biliyorum. Niye, bilmiyorum. Bilmek bile istemediğimden...